Flodhästarnas dag

Ja då va det kanske dags att uppdatera igen..

I lördags så va vi på Wallmans salonger i sthlm med johans åkare på julmiddag. Det var en väldigt bra show som vi såg men det var väldigt trångt där vi satt. Det var en hel del fyllekärringar också:P Vi kom hem mellan 2 och 2.30 på söndag natt/morgon.. Så söndagen sov vi bort typ hela dan. Sen städade jag och sen gick jag och la mig en stund på dan och vilade..  Sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde på kvällen.

Måndag så sov jag länge som vanligt, sen ringde johan och sa att han och sin mamma var på väg hit. För det hade gått sönder något på på scanian så den står på scania och väntar på att repareras. Sen så fickade vi och sen åkte harriet hem och vi la oss på soffan och slappade. Sen gjorde johan pannkakor till middag,  tappade upp ett skumbad 
och tände lite ljus för att det skulle bli avslappnade så jag låg i badet en stund och läste en stund, Sen gjorde jag en smörgåstårta som jag har garnerat idag :P




Nu kommer min fina smörgåstårta



Det är tre olika sorters skinka på den och ost Smaskens 

Kommentarer
Postat av: Anonym

wooow vilken mage :O:P

2008-12-02 @ 14:11:27
URL: http://lunntan.blogg.se/
Postat av: Anonym

wooow vilken mage :O:P

2008-12-02 @ 14:13:34
URL: http://lunntan.blogg.se/
Postat av: sussie

Haha tjokis. Hur går det allt väl med dig och bebben i magen?

2008-12-02 @ 19:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0