Ja då e det väl bäst att skriva igen :P

Gårdagen gick till att åka till s-tälje och hämta lastgallret till bilen så vovven stannar i skuffen. Så jag åkte till enhörna och monterade den och det vart väldigt bra.. sen stack jag hem och fixade potatisgratäng med fläskkotletter till middag eftersom vi skulle får en gäst från Åmål. och medans jag väntade på att johan skulle sluta för dagen så gjorde jag en smörgåstårta. Mums:P


Idag den stora dagen det :P

Hahahah inte riktigt men ja jag har sovit och sovit... Garnerat tårtan och ätit den... Så nu sitter johan och björn å dricker öl... Så nu ska björn ducha och sen åker vi väl till putte och snackar skit och dricker öl, fast inte jag då med min gravida mage..  Hahaha


Pussssssssseli pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra du har börjar skriva mer nu :D ;)

2008-11-14 @ 18:32:34
URL: http://lunntan.blogg.se/
Postat av: Sara (Tiger) Andersson

KUL MED BLOGG! Mer magbilder. :D:D Tycker det är såå mysigt att se hur det växer. :D:D

2008-11-15 @ 10:37:01
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0