Uppdatering AB

Ja gårdagen spenderade jag igenom att kliva upp halv sex och köra johan till jobbet och sen ta ljusblå faran och sticka till norsborg där pappa väntade med den andra mörkblå faran som jag skulle besikta. Så bar det iväg så efter att ha besiktat bilen två gånger plus att man skurit sönder ena fingertoppen så va det bara att möta pappa och byta bil igen till min lilla ljusblå fara. Sen racade jag iväg till enhörna och pratade med mina svärföräldrar ett slag innan jag åkte hem och sov två timmar tills jag åkte och hämtade johan på jobbet. Sen vart det slappande framför teven resten av kvällen.

JA vad har hänt i dag, jo jag va till scanias hälsocenter hos sjukgymnasten Göran som släppte på mina spänningar i ena höften. Sen bar det av ner på stan med svärmor för det skulle gås på apoteket , och lite annat fix. Sen lämnade jag henne i enhörna och stack till grödinge för att fixa med pappas papper. Och efter det så åkte jag till Mekonomen och beställde ett lastgaller till min ljusblå fara så hunden stannar i skuffen när vi åker bil. Så i morgon efter 8 har dom det hemma så då ska jag sticka iväg och hämta den sen montera om det verkar enkelt. :P

Hahahah pusseli puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

wuhuuu uppdateriiing =)

2008-11-13 @ 11:58:27
URL: http://lunntan.blogg.se/
Postat av: Sussie

hallo där det var ett tag sen. Hur står det till? Allt väl kram sussie

2008-11-14 @ 13:28:43
URL: http://muffzi.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0