BF+2

Nu sitter man i soffan här hemma och väntar på att jag ska åka till barnmorskan på kontroll. Men nu vill vi verkligen att den ska komma så man kan börja sitt nya liv som förälder. Så man kan sitta och gosa med DET. Ja i lördags var det den 14/2 den dagen som jag var beräknad till så som tröst vet jag att det endast är två veckor kvar hur en man vill. för då kommer dom att starta förlossningen vare sig man vill eller inte. :P Nu är allt bara en enda stor väntan. Men man försöker få tiden att gå endå.

I onsdags den 4/2 trodde vi att vattnet hade gått så då åkte vi till bb på mälarsjukhuset. Och då gjorde dom en koll och då visade sig att vattnet inte hade gått, jag hade dubbla fosterhinnor så det riktiga vattnet hade inte gått, men jag var öppen 2cm, så det var bara att åka hem och vänta.

Lördagen den 6/2 åkte vi igen till bb för jag kände inga fosterrörelser, så dom gjorde en koll och ett ultraljjud . Men allt var bra det enda som va är att det börjar bli reducerat med fostervatten. Men så brukar det bli i slutet av graviditeten. så det va bara att åka hem och vänta vidare.

Torsdags den 12/2 på kvällen mådde jag så dåligt med huvudvärk illamående och högt blodtryck och min temp va bara 34 grader. Så då ville dom att jag skulle komma in på en koll så då åkte vi igen till bb i eskilstuna. dom gjorde sina koller och jag fick med mig värktabletter hem så jag kan bli av med huvudvärken när den sätter igång. Så nu sitter vi bara och väntar på våran bebis. :D

Men den godingen kommer nog när vi minst anar det :P

Puss i ljumsken

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Ååååhhh. Jag är såå nyfiken! (Har varit borta ett par dagar och trodde ja skulle få läsa vad de var för en krabat i magen åp dig nu när ja kom hem!!!)

2009-02-16 @ 17:44:31
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0