Isgata

Ja det är inge kul att halka runt på isen gravid med en hund som bara lyssnar ibland, så igår va jag och köpte en halti grimma till henne, hon gillar det inte men hon lyssnar, drar inget och går till och med fot. Så det vart ett bra köp.

Idag bär det av till grödinge för att det ska komma en och kolla på johans volvo om dom e intresserade av att köpa den. Och sen ska vi stycka ett vildsvin och lägga i frysen. Det är de bästa med att ha en pappa som är jägare man behöver aldrig köpa kött. av nått slag. och sen när pappa har tänkt att lämna denna planet så har jag ett fyllt vapenskåp att ärva eftersom jag också har jägarexamen. :D

Du är i vecka: 38

Du är i månad: 9

Antal graviditetsveckor och dagar: 37 veckor 0 dagar

Antal dagar kvar till förlossningen: 21

Ja nu vill jag att min bebis ska komma så jag kan få sova på mage igen, :P och så blir det ju lite roligare när man får se vem det är man har bärt runt på i nu 9 månader. Jag längtar tills plutten vill komma ut, hoppas att det är snart för det börjar bli jobbigt nu, har fått vätska i kroppen och det e inge roligt med mina leder då. Men det är ju snart förhoppningsvis över om nån eller några veckor.


Puss i jumsken


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja du är ju inte ensam om jägarexsamen :P



Och lycka till med bebisen när den kommer :)

2009-01-25 @ 20:49:37
URL: http://citrnhelvete.blogg.se/
Postat av: Saaraaaa

aooo. snart kommer det en bebiiis!!!!

2009-01-27 @ 09:00:12
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0