Snö blandat Regn Usch

Ja nu har jag precis satt mig ner för att ta det lugnt och att diskmaskinen ska bli klar så jag kan skala potatis till middagen, Kokt potatis och fiskpinnar.. vart det idag. Ingen lyxmiddag men man kan inte äta oxfile varje dag:P.

Har städat i dag för vi har inte varit hemma i helgen så det var dammråttornas paradis, I lördags åkte vi till leksand med sista sakerna till hästarna så jag slipper det sen när jag har kalvat.. Så vi va där vid 10 tiden, lastade av sakerna pratade med tina en stund, sen bar det av till Åmål där en väldigt god bekant till johan och mig bor. Så i helgen har vi åkt 122mil tror jag att vart Men en sista lång tur innan förlossningen kan man säga..

Vi har fått vårat nya vardagsrum också, så nu börjar det likna något i vårt hem också.

Bild kommer senARE..

Ja idag är jag i graviditetsvecka

Du är i vecka: 37

Du är i månad: 9

Antal graviditetsveckor och dagar: 36 veckor 3 dagar

Antal dagar kvar till förlossningen: 25
.
Så nu är det inte så långt kvar för mig :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Rasmus föddes i vecka 37!!!! :D Klämm ut bebisen nu, jag är nyfiken.

2009-01-21 @ 23:55:10
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0